Big, Czy to skoda czy renowka modzic trzeba :diabelski_usmiech
Panowie polecany serwis turbo w Łodzi, znacie AS-Mot?
Zwiń
X
-
W Łodzi niestety nie ma... Ja regenerowałem w Turbo-Techu na Giewont, ale nie polecam. Nie byli w stanie zrobić mojej turbiny. Poprawiali 3x swoją robotę i nie udało im się. Zwrócili mi kasę, ale koszta wyjęcia turbiny za każdym razem ponosiłem ja. Zresztą w turbotechu pracują sami wielcy faryzeusze, którzy lepiej znają nasze samochody niż my sami, więc radzę omijać ten serwis wieeeelkim łukiem.
PozdrawiamOII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Słyszałem dokładnie to samo, że w Łodzi nie ma dobrego zakładu, który naprawia turbo. Ja zdecydowałem się na Dynamicę z Andrzejowa. To czy zrobiłem dobrze, okaże się w przyszłym tygodniu, oczywiście refleksjami się podzielę. Znajomy polecał mi firmy na śląsku, ale za dużo zachodu z wyjęciem, wysłaniem, naprawą i uznaniem gwarancji w przyszłości. Lepiej jak montaż, naprawę i demontaż realizuje jedna firma, pozdrawiam
Komentarz
-
-
Cześć
Autko odebrane, problem usunięty (zabrudzona geometria). Za wyczyszczenie geometrii i wymianę uszczelek oraz demontaż i montaż, zapłaciłem 950 zł. Mam roczną gwarancję. Dzisiaj jadę na kompa a jutro jadę w trasę, więc pełną ocenę tego serwisu podam po weekendzie. Jeszcze parę razy przeciągnę furę do 4-4,5 tys. Na pewno na ich plus świadczy:
-spore grono klientów, non stop ruch, więc ludzie kierują się do nich.
-profesjonalnie wyglądający serwis, żaden garaż, ale dobre stanowiska robocze
-zainteresowanie klientem (co prawda jestem dla nich kasą, ale naprawdę potraktowali mnie w porządku)
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Przy około 3-3,5 tysiąca auto dostawało nagłej zadyszki a potem nie rozpędzało się tak dynamicznie (chodziło jak SDI). Problem znikał w momencie ponownego odpalenia auta (reset kompa). Na początku myślałem, że trzeba trochę przybutować auto, ale niestety nic to nie dało, poza pojawieniem się komunikatu na kompie w języku niemieckim, że mam jechać do warsztatu. Pojawił się także symbol "check engine", który po paru kolejnych odpaleniach znikał. Podłączyłem auto pod VAG-a i wywaliło błąd przeładowania turbo. Poczytałem, że może to N75, EGR, przepływka albo turbo, więc zakres cenowy dosyć szeroki. Pojeździłem po paru warsztatach od turbo, aby upewnić się co dolega. Ziścił się koszmar każdej Skody ze zmienną geometrią czyli zapieczone kierownice. Jeżeli masz podobny problem to test domowym sposobem polega na wrzuceniu 3-go biegu przy około 1500 obr i wciśnięcie pedału do podłogi, jak odetnie to sprawa jasna.
Komentarz
-
-
U mnie wyło... sowa że ja pier.... Nie do zniesienia. Tak poza tym było OK. Żadnych notlaufów, żadnych błędów. Regeneracja nic nie pomogła, dalej wyło, mimo że auto zapinało jak należy. Wymieniłem turbo na nówkę sztukę. Sowa jest nadal słyszalna, ale już bardzo cicho, więc ja już nie wiem co jest przyczyną i gdzie szukać problemu. Pod względem technicznym i pomiarowym nie ma się do czego przyczepić - parametry wzorcowe. Nowe turbo przejechało dopiero 5 kkm, a całkowity przebieg samochodu to 113 kkm. Auto w serii.OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Sowa to jest temat wielka zagadka.... Występuje ale nikt nie wie co jest przyczyną i jak to leczyć. Wszystkie ASO knocą zawsze: TTTM. Słuchać tego już nie mogę. U mnie auto jeździło normalnie i gdyby nie sowa, to pewnie nic bym do tej pory nie robił z turbo. Regeneracja nie pomogła, choć kapkę się uciszyło. Jednak nie satysfakcjonowało mnie to, więc postanowiłem wywalić stare turbo i wstawić nówkę sztukę. Jest o wiele lepiej, ale nie ma ideału. Da się jeszcze delikatną sowę usłyszeć. Z problemem walczyłem prawie 2 lata, wydałem sporo kasy i dupa zbita... Dałem se siana już. Zastanawiałem się, czy to nie wina czegoś innego. Ale w silniku mechanik nic nie znalazł - pracuje jak zegareczek, parametry wzorcowe, układ dolotowy szczelny, wszystko cacy. Dla pewności wymieniłem jeszcze wąż olejowy do turbo, zmierzyłem ciśnienie oleju, jest nowy zawór EGR i przepustnica, która sama z siebie padła... Nie mam już pomysłów co powoduje sowę w całkowicie nowej turbinie. Poddałem się i tak już jeżdżę.OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
sontario, i jak turbo się sprawuje, sowa powraca.
Bo u mnie w sobotę sowa zdechła, ale za to przy butowaniu pojawiła się biały dym z rury, parametry (przyspieszenie) bez zmian, dalej zapitala.
Aż mnie ta cisza przeraża więc daję turbo do regeneracji.
Sowa od 32000 km, teraz 75000 km.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.Czarna sztuka - Bixenon skrętny - Czerwona skóra - Pakiet SPORT
Było: 109KM 250Nm. Jest: 147KM 320Nm by TDI-RACING :-)
Biała sztuka - Zamówiona 06.08.2014
Wyprodukowana 07.10.2014
Odbiór 31.10.2014
Komentarz
-
Komentarz